×

Veelgestelde vragen

Onderstaand hebben wij een overzicht van de meest gestelde vragen opgesteld. Mocht uw vraag hier niet tussen staan dan kan je via de pagina contact met ons opnemen. Onze specialisten helpen u graag verder met uw al vragen.

Wat houdt rijklaarmaken van een scooter precies in?
  • Alle plastic kappen zijn gecontrleerd op scheuren en krassen.
  • ​Bougie is verwisseld (indien nodig; anders bij de 500km beurt vervangen).
  • ​Kleppen zijn gesteld op 0.1 in en uit (bij eerste onderhoudsbeurt de kleppen opnieuw controleren).
  • ​Benzinemeter is gecontroleerd (benzine in de tank doen en kijken of de meter werkt).
  • ​Oliepeil is gecontroleerd (Dit moet na 500km ververst worden mdat er inrijolie in zit).
  • Het stationair toerental is hoger afgesteld (indien nodig)
  • ​Verlichting is gecontroleerd (kleinlicht, grootlicht, knipperlicht, remlicht).
  • ​Remmen zijn getest. Remleiding/-kabel is gecontroleerd en loopt niet aan op band).
  • ​Bandenspanning voor/achter is gecontroleerd (met behulp van een barometer. De spanning is ongeveer 2bar).
  • ​Er is gecontroleerd of de beugel van de voorgeleiding (indien aanwezig) wel aan de voorremleiding zit.
  • ​Er is gecontroleerd of de moeren/schroeven goed vast zitten en niet tegen bewegende delen aankomen.
  • ​Telescopische veerpoten zijn gecontroleerd. Schokbrekerolie is eventueel bijgevuld of vermindert.
  • ​Er is gecontroleerd of alles recht zit.
  • ​Proefrit is gemaakt.
  • Gaskabel inspuiten met kabelspray.
Krijg ik een kenteken bij aanschaf van een scooter?
Bij aankop van een nieuwe scooter word er een kenteken verstrekt door RDW.
Moet ik mijn nieuwe scooter verzekeren?
Op het moment dat de scooter opnaam gezet wordt, dient de koper de scooter te verzekeren.
Wat zijn de levermogelijkheden?
Binnen de regio Breda voor€ 25,00en buiten regio Breda in overleg.
Kan ik mijn scooter retourneren?
Wanneer de scooter op naam is gezet bij de RDW kan er geen retour meer plaatsvinden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
​Zolang de aanbetaling van € ​500,00,- of aankoopsom niet betaald is kan er geanuleerd worden.
Moet ik een aanbetaling doen?
​Bij een bestelling/aankoop van een scooter/e-bike is de aanbetaling € ​500,00,-
Wat zijn de openingstijden?
In onze webwinkel plaatst u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw bestelling. Onze showroom is open van dinsdag t/m zaterdag van 09.00-17.00 uur en op zaterdag van 09.00-15.00 uur.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van een scooter zijn €25 in Regio Breda. overige regio’s graag in overleg.
Wat is de levertijd?
De levertijd is zichtbaar op de productpagina van het betreffende artikel. Voor scooters is de levertijd afhankelijk van de voorraad en de drukte (laag- of hoogseizoen). Voor accessoires, onderdelen en helmen is de levertijd 1-3 werkdagen.
Is telefonisch bestellen mogelijk?
U kunt telefonisch bestellen op het telefoonnummer 076-5810415
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per e-mail aan onze klantenservice of bel ons tijdens openingstijden op 076-5810415. We beantwoorden uw vragen graag.
Zijn de op Scooter-plezierbreda.nl vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al de prijzen op scooter-plezierbreda.nl zijn inclusief BTW.

​​​